domingo, 7 de julio de 2013

Australian gaude! / ¡Estamos en Australia!

Australiara iritsi ginen duela bi egun. Madriletik atera hegazkinez eta Sydney-era iritsi, Dubaien eskalatxo bat egin eta gero.

Iristean sorpresa "txar" bat jaso genuen, ekartzen genituen 10 piraguetatik, 5 ez ziren iritsi, eta gainera konpainiakoek ez zituzten lokalizatzen. Itxarotea egokitu zitzaigun, eta bide batez, 'camper'ak alokatu eta Sydney bisitatzera joan ginen.

Camper batetik, beste camperra aurrean, Sydney-era joaten

Sydneyen Opera mitikoa bisitatu, bueltatxo bat eman eta bazkaltzera abiatu ginenean... pelikula baten grabazioa ikusi genuen, orain gogoratzen ez dudan aktore famatu batena. Chinatown bisitatu eta piraguak berreskuratzera gindoazenean, konpainiari deitu eta zera esan ziguten; ez zigutela konfirmatzen piraguak gau hortan iritsi behar zirenik! Beraz, camping batera joan ginen atsedena hartzera.

Camper baten bistak

"Jainkoari esker" gure piraguak hurrengo goizean berreskuratu genituen, eta ezetz asmatu zer egin genuen... olatuak hartzera joan ginen 'Maroubra Beach'era! Olatu onak hartu genituen, eta batez ere "tximua" kentzeko balio izan zigun. Baina ateratzerakoan, beste "sorpresa" batekin aurkitu ginen, Camper baten "baca" puskatua zegoen, eta 3 ordu itxaroten egon ginen, enpresako mekanikoa etorri eta konpondu arte. Azkenean, gauez 3 ordu gidatu ondoren, gure gaurko lo-lekura iritsi ginen.

Gaur goizean gosaltzen.

Gaur, iparralderuntz goaz, txapelketa eremura hurbiltzen, eta bidean spot onenetan olatuak bilatzen. Berri gehiagorekin idatziko dizuegu hurrengoan!

Ondo segi!!

2013/07/06

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Llegamos hace dos días a Australia! Después de varias horas de viaje y escala en Dubai.

Al llegar, recibimos una mala sorpresa; 5 de las 10 piraguas que traíamos no habían llegado y además no las localizaban. Ya que nos tocaba esperar, aprovechamos para alquilar las campers y visitar Sydney.

Opera House, Sydney

Dimos una vuelta por la Bahía de Sydney, y vimos la grabación de una película con un actor mítico que no me viene el nombre ahora. Después de visitar Chinatown, nos disponíamos a recuperar las piraguas, cuando al hablar por teléfono con la compañia, no nos confirmaban que fuesen a llegar esa noche. Por lo que acabamos yendo a un camping a pasar la noche.

"Gracias a Dios", recuperamos nuestras piraguas la mañana siguiente, y como no podía ser de otra manera, nos fuimos a surfear a Maroubra Beach. Cogimos buenas olas, pero sobre todo nos sirvió para quitarnos el 'mono'. Pero, desgraciadamente, al salir, nos encontramos con una baca rota, y tuvimos que esperar 3 horas hasta que vino el mecánico y nos la arregló. Después de conducir durante más de tres horas por la noche, llegamos a nuestra guarida de hoy a la noche, al lado del bosque.
Hoy, hemos salido hacia el norte acercándonos a la zona de competición y cogiendo olas en los mejores spots del camino. ¡Os escribiremos con más noticias!

¡Hasta la próxima!

Una de las campers donde viajamos y dormimos.